Člani Občinskega sveta Občine Braslovče so se v sredo, 10. junija, zbrali na 11. redni seji in obravnavali 17. točk dnevnega reda.
Po potrditvi zapisnikov 10. redne in 1. izredne dopisne seje so potrdili predlagani dnevni red in se seznanili s poročiloma o realizaciji sklepov obeh prejšnjih sej ter s poročilom o izvedenih aktivnostih v času epidemije COVID-19. Poročilo je podal poveljnik Civilne zaščite Občine Braslovče Rok Ušen. Civilna zaščita oziroma njen štab, ki je bil, na poziv župana aktiviran 12. 3. 2020 je do 30. 5. 2020 izvedel vrsto preventivnih ukrepov in aktivnosti, ki so prispevale k temu, da do danes v občini še nimamo potrjenega primera okužbe. Pri aktivnostih dostave toplih obrokov socialno ogroženim, varstva otrok, šivanja zaščitnih mask, svetovanja podjetjem in hmeljarjem v zvezi z ukrepi in še mnogih drugih so sodelovali tudi številni občani, kot prostovoljci, in člani vseh PGD v občini.
Sledila je obravnava prve lokacijske preveritve za območje LP01-2019, s katero se dopušča individualno odstopanje od prostorskih izvedbenih pogojev znotraj OPPN PA24. Občinski svet je sklep o lokacijski preveritvi soglasno sprejel, s tem da se pričakuje, da bo v postopku izdaje gradbenega dovoljenja ustrezno rešeno priključevanje na lokalno cesto.
Pod točko 8 so svetniki za naslednje štiriletno obdobje soglasno imenovali Občinsko volilno komisijo Občine Braslovče s predsednikom Mitjo Korentom in njegovo namestnico Petro Mogel. Člani volilne komisije pa so: Cvetka Kronovšek, Andrej Korošec, Janko Marovt, Ivanka Krevh, Angela Čulk in Dominik Pongračič.
V nadaljevanju so svetniki soglasno sprejeli tri občinske podrobne prostorske načrte in sicer OPPN MB05-1 v Malih Braslovčah, OPPN PŽ03-1 v Parižljah in OPPN PA5 - vikend naselje v Malih Braslovčah.
Sledila je obravnava zaključnega računa proračuna za leto 2019. Prihodki v letu 2019 so znašali 4.472.079,63 EUR, odhodki 4.389.010,79 EUR. Za pokritje odhodkov se je Občina Braslovče zadolžila za 186.221,79 EUR, hkrati pa po amortizacijskem načrtu odplačala dolg v višini 209.155,50 EUR. Po soglasni potrditvi zaključnega računa je sledila še seznanitev s poročilom o delu Nadzornega odbora Občine Braslovče, ki ga je podal njegov predsednik Franc Rančigaj.
Ob kocu seje so svetniki po skrajšanem postopku soglasno sprejeli še manjše spremembe Odloka o ureditvi statusa, upravljanje in organizacije JKP Žalec d.o.o. v 5. členu obstoječega odloka, kjer so navedene dejavnosti podjetja. Odlok bodo na sejah obravnavali občinski sveti še ostali občin Spodnje Savinjske doline.
Ob koncu seje je župan Tomaž Žohar svetnikom odgovoril na nekatera vprašanja in podal informacije o tekočem dogajanju v občini.